توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد؛

بهره‌برداری از روغن فوق پیشرفته و استراتژیک هواپیما‌های مسافربری‌

روغن فوق پیشرفته و استراتژیک و تحریم شده هواپیما‌های مسافربری و صنایع هوایی برای اولین بار در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روغن فوق پیشرفته و استراتژیک و تحریم شده هواپیما‌های مسافربری و صنایع هوایی برای اولین بار در کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به بهره برداری رسید.

نوروزی مدیرعامل هلدینگ توسعه و تدبیر اظهار کرد: در حال حاضر در محاصره دشمن و تحریم‌ها قرار داریم که موجب محدودیت در هدف و فرصت‌ها شده است.

او با بیان اینکه روانکار‌ها در پرنده‌ها و کشتی‌ها مورد استفاده هستند، گفت: در گذشته برای واردات این محصولات ۳۰ هزار یورو هزینه می‌شد.

مدیرعامل هلدینگ توسعه و تدبیر گفت: قیمت تمام شده روانکارهای تولیدی در کشور موجب کاهش و صرفه‌جویی ارزی خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه سود امسال در شرکت نفت پارس نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، ادامه داد: ۶۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در پروژه پارسیان سپهر تزریق شده است که این روند موجب افزایش ۱۰۰ درصدی ارزش این پروژه خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۲۴ محصول جدید در نفت پارس تولید و توسعه یافته است و برای سال ۹۹ نیز تولید ۲۴ محصول جدید در دستور کار است.

مدیرعامل هلدینگ توسعه و تدبیر گفت: با راه‌اندازی پروژه پارسیان سپهر برای ۳۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۵۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه روانکار‌های صنعتی ضریب اشتغال بالایی دارند، ادامه داد: بازار وسیع و گسترش ظرفیت اشتغال توام با کیفیت بالا منجر به تولید سرمایه زیاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶۷ میلیون دلار صادرات محصولات نفت پارس به ۲۰ کشور دنیا انجام شده است، گفت: برنامه ما در سال جدید این است که صادرات محصولات را به ۲۲ کشور برسانیم و برای این اقدام ۸۰ میلیون دلار پیش بینی شده است.

نوروزی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدام به توسعه شرکت نفت پارس کرده است، ادامه داد: افزایش ظرفیت واحد عملیاتی همراه با کاهش آلاینده‌های محیط زیستی از دستاورد‌های این پروژه ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار