اجرای طرح همای رحمت برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

رئیس ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح همای رحمت از اول تا هجدهم اسفند ماه امسال در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: طرح همای رحمت برای آزادی زندانیان غیر عمد از یکم تا هجدهم اسفند ماه در یزد اجرا می‌شود.

او هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها و همین طور کمک برای آزادی این مددجویان دانست.

رئیس ستاد دیه استان در ادامه افزود: با اجرای طرح فجر نور که در ایام الله دهه فجر برگزار شد موفق به آزادی ۱۱ مددجو محکوم مالی را از زندان شدیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: کل مبلغ بدهی این ۱۱ مددجو ۶۴ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۳۵ میلیارد ریال رااز سوی کمیته صلح و سازش از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۲۹ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز گردیده است.

این مقام مسئول در ادامه از تبلیغات به صورت، پیامکی، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیر عمد را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار