متانی در نشست خبری:

اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی از انتخابات هستند

رئیس جبهه متحد مستقلین گفت: اصلاح طلبان در هشت سال گذشته، مجلس و دولت را داشتند، اما در اصلاح قانون انتخابات کم کاری کردند و امروز به دنبال سهم خواهی از انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا متانی رئیس و سخنگوی جبهه متحد مستقلین در نشست خبری این جبهه که امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت: جبهه متحد مستقلین تلاش می‌کند تا فضا را از حالت دوقطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی خارج کند و توانسته در این راستا، جریان سوم را در کشور راه بیندازد.

او با بیان اینکه فریاد اصلاح‌طلبان در خصوص اینکه کاندیداهایشان ردصلاحیت شده‌اند، دروغ است، یادآور شد: اصلاح‌طلبانی که در هشت سال گذشته مجلس و دولت را در درست داشتند، اما در اصلاح قانون انتخابات کم‌کاری کردند و امروز به دنبال سهم‌‌خواهی از انتخابات هستند.

سخنگوی جبهه متحد مستقلین ایران بیان کرد: در صورت رأی آوردن جبهه متحد مستقلین در مجلس، تلاش خواهیم کرد فراکسیون متحد مستقلین را در مجلس ایجاد کنیم تا مقابل رانت‌خواری بایستد.

متانی ادامه داد: ما از جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب می‌پرسیم که اگر ادعای ارائه خدمات به کشور دارند، ما حاضریم در خصوص این خدمات با آنها به مذاکره بنشینیم.

او با بیان اینکه بیشتر تأیید‌شدگان مربوط به اصلاح‌طلبان و اصولگرایان است، گفت: درصورتی‌که جبهه متحد مستقلین بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده، اما با این حال اگر این جبهه پیروز شود، قطعاً مجلس قوی و انقلابی و در رأس امور را رقم خواهد زد.

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی تأکید کرد: کشور با یک مجلس قوی، قدرتمند می‌شود و اگر مجلس پژمرده و ضعیف باشد، کشور قوی نخواهیم داشت؛ لذا از مردم می‌خواهیم با مشارکت حداکثری در انتخابات برای تشکیل یک مجلس قوی بسترها فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار