فرماندار ویژه آبادان خبر داد؛

پیش بینی بیش از ۱۰۰ شعبه اخذ رای در آبادان

فرماندار ویژه آبادان گفت: ۱۳۸ شعبه اخذ رای در شهرستان آبادان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدزین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان چهارشنبه گفت: ۱۳۸ شعبه اخذ رای در آبادان پیش بینی شده که ۱۲۲ شبعه در شهر آبادان و بخش مرکزی و ۱۶ شبعه در بخش اروندکنار مستقر خواهند شد.

او به پیش بینی ۱۳ شعبه سیار در شهرستان آبادان اشاره کرد و ادامه داد:یک شعبه سیار در اروندکنار با استقرار در مناطق و نهرهای مختلف این بخش آرای صیادان و ملوانان منطقه را جمع‌آوری می‌کند.

فرماندار ویژه آبادان به حضور ۲ هزار و ۸۰۰ نفر به عنوان عاملان برگزاری انتخابات در شهرستان آبادان اشاره کرد و گفت: ۲ هزار نفر به عنوان نیروهای ذخیره اعضای شعب اخذ به صورت آماده باش حضور خواهند داشت.

موسوی  با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی، انصاف، عدم دخالت در امور انتخابات را عواملی برای اعتماد و جذب هرچه بیشتر مردم عنوان کرد و گفت: دخالت در انتخابات، استفاده از ملزومات و منابع دولتی، هرگونه رفتار و گفتار علیه یا به نفع کسی ممنوعیت قانونی دارد .

او همچنین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم دانست و گفت: هرچه انتخابات با شکوه تر برگزار شود مطالبه‌گری نمایندگان بیشتر و این مهم  باعث عزت و قدرت و امنیت در کشور خواهد شد.

آبادان سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.