معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : ما گله‌مند هستیم، اما با وجود این همه گله‌مندی‌ها همه با هم در انتخابات شرکت می‌کنیم تا افراد اصلح و فعالی را برای مجلس یازدهم برگزینیم.‌

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای، گفت : علی‌رغم گله‌مندی‌هایی که وجود دارد همه با هم برای اینکه ضریب امنیت کشور را بالا ببریم باید در انتخابات مجلس یازدهم مشارکت داشته باشیم.

او گفت : رای دادن یک حق است اگر از آن استفاده نکنیم، حق و نظر خود را به کسی دیگر واگذار کرده‌ایم، سعی کنیم با حضور پرشور خود، انتخاب درستی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: ما گله‌مند هستیم، از قوانین زیاد و مزاحم که بر سر راه کسب و کار، کارآفرینی وجود دارد، گله‌مندیم، لذا ضرورت دارد که در انتخابات شرکت کنیم تا افراد اصلح و فعالی را برای مجلس یازدهم برگزینیم.

او افزود: نماینده‌ای را انتخاب کنیم که نظارت درستی داشته باشد، نه اینکه اختلال در روند کار‌ها به وجود آورد، بلکه با نظارت مطابق قانون هدایت‌های صحیحی داشته باشد، هر کجا پا را از قانون کج گذاشتند، به موقع تذکر دهند.

حاتمی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «مجلس در راس امور است»، گفت: اگر از حق انتخاب خود استفاده نکنیم مجلس دیگر در راس امور قرار نمی‌گیرد.

این مقام ارشد اقتصادی در استان کرمانشاه گفت: ما مجلسی می‌خواهیم که قدرتمند باشد به پشتوانه رای مردم قانون‌گذاری درست و با نظارت به مجلس بفرستیم.

او گفت: این پیام را ما روز دوم اسفندماه با حضور باشکوه و گسترده پای صندوق‌های رای به دنیا مخابره خواهیم کرد که ما ملتی هستیم علی‌رغم تمامی اختلافات درون خانوادگی خودمان با وجود گله‌مندی‌های بسیار، در سرنوشت خود مشارکت داریم و آینده خوبی را برای چهار سال آینده رقم خواهیم زد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.