رئیس پلیس راه استان همدان؛

استفاده از زنجیر چرخ در گردنه های استان

 رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به ریزش برف و لغزندگی جاده‌ها تردد در گردنه‌های این استان با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

استفاده از زنجیر چرخ در گردنه های استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی  رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به بارش برف و باران در جاده‌های برون شهری استان براستفاده بر زنجیر چرخ تاکید کرد.

او اضافه کرد: هم اینک شاهد ریزش برف در جاده‌های غرب استان شامل همدان - کرمانشاه، همدان - کردستان و محور سوباشی و گردنه آوج بوده و در سایر محور‌ها باران می‌بارد.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: به علت لغزندگی سطح جاده احتمال خروج خودرو‌ها از مسیر اصلی و ایجاد راه بندان وجود دارد بنابراین محدودیت تردد در گردنه اسدآباد برای تریلر‌ها ایجاد شده است.

سرهنگ عزیزی از شهروندان خواست تا از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی مورد نیاز از جمله زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

او بر پُر بودن ظرفیت باک خودرو، سالم بودن سیستم فنی، ترمز، برف پاک کن‌ها و همراه داشتن لباس گرم و جیره خشک را برای سفر‌های بین شهری ضروری دانست.

طبق اخطار هواشناسی همدان بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف را تا صبح جمعه در استان همدان خواهیم داشت، به دلیل تشدید بارش‌ها طی ساعاتی از پنجشنبه، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در مناطق جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.