مردم اسدآباد رکوددار مشارکت مردم در انتخابات کشور

فرماندار اسدآباد گفت: مردم اسدآباد همواره بیشترین مشارکت مردم در انتخابات استان داشته اند و رکورددار مشارکت در انتخابات کشور هستند.

مردم اسدآباد رکود زن مشارکت در انتخابات کشورمجید درویشی،فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: مردم شهرستان اسدآباد با مشارکت ۸۷ درصدی در انتخابات‌های گذشته رکورددار مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور هستند.

او با بیان اینکه مردم اسدآباد در انتخابات مجلس دهم هم بیشترین مشارکت در انتخابات را بین شهرستان‌های استان داشته اند افزود: در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی مردم این شهرستان ۷۳ درصد مشارکت داشته اند.

فرماندار اسدآباد از واجد شرایط  رای دادن ۷۹ هزار و ۶۹۶ نفر در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد و گفت: ما در این دوره از انتخابات ۳ هزار رای اولی هم داریم.

درویشی اضافه کرد:در این شهرستان ۱۱۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که ۹۲ شعبه ان در بخش مرکزی و ۱۸ شعبه در بخش پیر سلمان است.

او از به کار گیری ۲ هزار و ۷۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مردم شهرستان اسدآباد برای حماسه حضور دیگر در دوم اسفند آماده اند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار