روزنامه الدستور گزارش داد؛

تاریخ، آزادسازی حلب و جان‌هایی که در این راه فدا شد را به خاطر خواهد سپرد

روزنامه الدستور اردن در گزارشی به بررسی موضوع عملیات نیروهای ارتش سوریه در استان ادلب و آزادسازی کامل شهر حلب پرداخت.

تاریخ، آزادسازی حلب و جان‌هایی که در این راه فدا شد را به خاطر خواهد سپردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الدستور اردن در گزارشی درباره بازگشایی فرودگاه بین‌المللی حلب در سوریه نوشت: حلب خورشید را در آغوش گرفت.

در این گزارش آمده است: جشن مردم سوریه در بازگشت حلب به آغوش میهن، به طمع‌ورزی‌های ترکیه در شمال سوریه پایان داد و پایانی فوری برای گروه‌های تروریستی در سراسر جغرافیای سوریه رقم زد. آنچه آشکار و مسلم است، این است که پیروزی در یک نبرد در سوریه، مقدمه پیروزی در نبردی دیگر است و همگان پس از آزادسازی کامل حلب، در انتظار آزادسازی مناطق باقی مانده در شمال سوریه از جمله ادلب، مرکز آن هستند و این پیروزی‌ها به معنای این است که سوریه برخلاف تلاش آمریکا برای محاصره این کشور، به تدریج جایگاه طبیعی خود را در سازمان‌های منطقه‌ای به ویژه اتحادیه عرب و سازمان‌های بین‌المللی باز خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: جشن و شادی مردم سوریه در پی آزادسازی حلب + تصاویر


سوریه این روزها سرآغاز نابودی توطئه‌ها را جشن می‌گیرد و به تدریج دشمنان خود را از میان بر می‌دارد. ترکیه که رویا‌های بسیار برای تصاحب بخش‌هایی از سوریه در سر می‌پروراند، هم اکنون احساس خطر می‌کند، احساس خطر از اینکه سیل تروریسم به سمت این کشور سرازیر شود. این در حالی است که هیئت اعزامی ترکیه به مسکو دست خالی بازگشت. ترکیه دیگر نمی‌تواند به گروه‌های تروریستی به ویژه هیئت تحریر الشام, (جبهه النصره سابق), کمک کند و دو گزینه بیشتر پیش رو ندارد، یا نبرد با سازمان‌های تروریستی یا خروج از سوریه و برچیدن مراکز دیده بانی خود و در صورتی که در یکی از این دو کار تاخیر کند، این ارتش سوریه و هم‌پیمانان آن خواهند بود که پایان کار را رقم خواهند زد و البته برای این کار لحظه‌شماری می‌کنند.

الدستور در پایان نوشت: تاریخ حکایت آزادسازی حلب و ادلب را به خاطر خواهد سپرد، تاریخ جانفشانی‌های ارتش و مردم سوریه را به خاطر خواهد سپرد و تاریخ سرنوشت توطئه‌گران برضد سوریه را نیز به خاطر خواهد سپرد. امروزه دیگر جایی برای تروریسم در سوریه نیست و همانگونه که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در گفتگویی تلویزیونی برای تبریک گفتن آزادی حلب و پیروزی بزرگ ارتش به مردم این کشور گفت، تا پیروزی نهایی بر تروریسم و توطئه‌ها با همه شاخه‌ها امنیتی، سیاسی و اقتصادی آن، اندک زمانی بیش نمانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
البته اگه ترکیه بذاره که مردم به خوشحالیشون ادامه بدن
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۴۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
فراموش نمی گنیم آن روزی را که آمریکا ادعا می کرد ، نابودی داعش بیست سال طول می کشد ، دیدیم که اینگونه نشد و اگر نبود حمایت همه جانبة مثلث شیطانی آمریکا و اسرائیل و آل سعود و همپیمانانشان نابودی تروریسم خیلی زودتر از اینها هم اتفاق می افتاد .
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۲:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
حلاوت شیرینی پیروزی مرهون خون شهداست، انشاالله مابقی فتنه ها خاموش و شر آمریکا و ایادی آن و نیز دولت خبیث ترکیه هم کم شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
رحمت خداوندبرشهیدانی که جانانه جنگیدندواجازه ندادند ناپاکان وخبیثان برحرم ال الله تسلط پیداکنند. روحشان شادو راهشان پررهرو باد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
الحمدالله
ولی به قول شهدا دشمن ساکت نمینشیند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
هیچ زمانی از تاریخ وجود نداره که دشمن ساکت نشسته باشه . باید همیشه آماده و بازدارنده بود . مثل سپاه قهرمان . الگوی سپاه یک الگوی مناسب برای همه کشورهای مقاومته که همیشه آماده دفاع از ارزشهاست
آخرین اخبار