۳۵۰۰ پلیس وظیفه تأمین امنیت انتخابات استان سمنان را برعهده دارند

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۳۵۰۰ نیروی پلیس در روز دوم اسفند، وظیفه تأمین امنیت انتخابات استان سمنان را بر عهده خواهند داشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید علی میراحمدی در جمع خبرنگاران گفت: این دوره ۶۳۸ صندوق اخذ رای را عهده‌دار تأمین امنیت هستیم و به اتفاق برای تامین امنیت بخشی از صندوق‌ها از  مجموعه سپاه و بسیج استفاده کردیم که بشکل تلفیقی ما را کمک می‌کنند.

او افزود: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی داشتیم تا  بتوانیم یک امنیت پایدار را در حوزه انتخابات رقم بزنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در حوزه‌های مختلف در بحث تامین امنیت انتخابات به کار گرفته شده است و همچنین از امنیت منازل و کسب‌وکار مردم و اصناف غافل نبودیم، گشت‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کردیم و همچنین در حوزه ترافیکی و بحث التزام بخشی به شهر‌ها تدابیر ویژه‌ای را لحاظ کردیم.

سرهنگ میراحمدی همچنین ابراز داشت: تور‌های ایست و کنترل و بحث نظارت بر محموله‌های قاچاق با شیب تعریف شده در دستور کارمان بوده و هست، همچنین رصد و پایش فضای مجازی را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم.

او در پایان اضافه کرد: هرگونه بداخلاقی، بدرفتاری و رفتار خلاف قانون و با جدیت تعقیب خواهیم کرد و همه همکاران ما از امروز پنج شنبه در آماده‌باش صددرصد به سر می‌برد تا بتوانیم یک امنیت خوبی را در حوزه انتخابات به ارمغان بیاریم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار