ناظم‌الشریعه: مردم باید با بینش کافی به نامزد‌های انتخابات مجلس رای بدهند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین امتحانات کشور است و مردم باید باهوش نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین امتحانات کشور ما است و مردم باید با بینش و هوش کافی به نمایندگان منتخب خود رای دهند. نظر مردم هر شهر محترم است و باید به آن احترام گذاشت. اگر مرم یک ساعت رزومه نماینده مورد نظر خود را مطالعه کنند قطعا می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. من فردا در شیراز رای خودم را به صندوق خواهم انداخت.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره انتظار خود از نمایندگان جدید مجلس گفت: نمایندگان قبل از اینکه به مجلس وارد شوند وعده‌های زیادی می‌دهند. امیدوارم زمانی که این نمایندگان وارد صحن علنی شدند به تمامی این وعده‌ها عمل کنند. زیرا رایی که آن نماینده از طریق مردم به دست آورده تضمین کننده کار او است. ورزش جزئی از اصول و پایه این کشور است و نماینده‌ای که به مجلس می‌رود باید از مشاوران متبحری برخوردار باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.