بررسی تدابیر وزارتخانه‌های بهداشت و کشور برای پیشگیری از شیوع کرونا

جلسه‌اى با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، رئیس سازمان پدافند غیر عامل و نمایندگان سایر دستگاه‌هاى مسئول برای بررسی مدیریت کرونا در وزارت کشور برگزار شد.

اعلام آمادگى وزارت کشور براى همکارى با وزارت بهداشت و انجام هماهنگى هاى لازمبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اعلام وزارت بهداشت مبنى بر گزارش موارد معدودى از ابتلای به ویروس کرونا در کشور، ساعتی قبل با دعوت وزیر کشور جلسه اى با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، رئیس سازمان پدافند غیر عامل و معاونین و نمایندگان سایر دستگاه‌هاى مسئول در امر مدیریت این بیمارى تشکیل شد.

در این جلسه تدابیر مد نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای مقابله با این بیماری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و نمایندگان دستگاه‌ها از جمله سپاه پاسداران، نیروى انتظامى، ارتش، وزارت اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه، وزارت ارتباطات، وزارت علوم، وزارت راه، سازمان صداو سیما و جمعیت هلال احمر، پیشنهاد‌ها و ظرفیتهاى اجرایى خود را بیان کردند.

رحمانى فضلى با تاکید بر آمادگى وزارت کشور بر هرگونه همکارى با وزارت بهداشت، به استانداران سراسر کشور دستور داد براى تحقق تدابیر وزارت بهداشت از ظرفیت استانداری‌ها براى هماهنگ سازى اقدامات سایر دستگاه‌ها و امکانات و منابع استانى استفاده لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار