باتوجه به پیش بینی بارش برف و سخت گذر بودن مناطق پشتکوه و موگویی شهرستان کوهرنگ، هفت صندوق اخذ رأی با استفاده از خودرو‌های کمک دار به این مناطق ارسال شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، هوشنگ مصطفوی فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به پیش بینی بارش و سخت گذر بودن مناطق پشتکوه و موگویی، هفت صندوق اخذ رأی با استفاده از خودرو‌های کمک دار از دیروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸ از استان‌های اصفهان و لرستان به این مناطق اعزام شد.

او افزود: ۶۵ صندوق اخذ رأی در بخش مرکزی، بازفت و صمصامی شهرستان کوهرنگ برای برگزاری انتخابات مجلس پیش بینی شده که از این تعداد هشت صندوق ثابت و ۵۷ صندوق سیار است.

مصطفوی اضافه کرد: ۲۹ هزار واجد شرایط برای رأی دادن در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم مردم همانند انتخابات گذشته پرشور پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابند.

او با اشاره به اینکه انتخابات یکی از نشانه‌های نظام مردم سالاری در جمهوری اسلامی است افزود: دشمنان تمام توان خود را در طول ۴۱ سال گذشته به کار گرفتند تا نظام مردم سالاری را خدشه دار و مردم را از آمدن به پای صندوق‌های اخذ رأی منصرف کنند، اما موفق نشدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار