کدخدایی خبر داد؛

آمادگی ستاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان بر روند اجرای انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات آمادگی دارد تا در صورت وجود مشکل در روند اجرای انتخابات آن برطرف کند.

آمادگی ستاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان برای نظارت بر روند اجرای انتخاباتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین آمادگی شورای نگهبان و ناظرین این شورا برای نظارت بر انتخابات گفت: ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان هم در این چند روز گذشته مشغول بودند و با استان‌ها تماس داشتند تا اگر مشکلی وجود دارد در کمترین زمان ممکن برطرف کنند.

او ادامه داد: تا کنون در بررسی‌ها مشکل خاصی نداشتیم، ولی همکاران ما در ستاد نظارت بر انتخابات همچنان با استان‌ها در تماس دائم هستند تا در صورت بروز مشکل آن را سریع برطرف کنند.

سخنگوی شورای نگهبان درباره نمایند‌ه‌های نامزد‌ها در شعب اخذ رای نیز اظهار داشت: طبق قانون نمایندگان هر یک از کاندیدا‌ها تا پایان اخذ رای و شمارش آراء و تنظیم صورت جلسه در شعب اخذ رای حضور دارند.

کدخدایی یادآور شد: برای سهولت بیشتر ثبت نام نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای، سامانه "ثبت نام نمایندگان نامزد‌های انتخابات" را راه‌اندازی کردیم که تا پایان وقت مقرر حدود ۱۰۷ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرد‌ه‌اند.

اواضافه کرد: زمان برای ثبت نام نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای در سامانه مذکور پایان یافته است، اما نامزد‌ها می‌توانند با مراجعه به دفاتر استانی راهنمایی بیشتر را بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار