آخرین تمهیدات رسانه ملی برای پوشش انتخابات به روایت معاون سیما

معاون سیما امروز اول اسفند در آستانه انتخابات مجلس از آمادگی کامل این معاونت برای ارائه آخرین اخبار و پوشش کامل این رویداد ملی خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما در نشستی که با حضور مدیران، تهیه کنندگان و عوامل تولید و فنی سیما به منظور بررسی آخرین تمهیدات برای پوشش مطلوب انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری در برخی استان‌ها برگزار شد، گفت: تمامی تلاش‌ها برای انعکاس حضور پرشور مردم صورت گرفته و شبکه‌های سیما از حدود سه ماه پیش با برنامه‌های متنوع خود و در نظر گرفتن دیدگاه‌های مختلف مقدمات برگزاری یک انتخابات پرشکوه را مهیا کردند.

معاون سیمای رسانه ملی ادامه داد: فردا در روز برگزاری انتخابات همچنان درباره اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید خواهد شد و این حضور آگاهانه‌ی مردم را به بهترین شکل ممکن منعکس می‌کنیم.

دکتر میرباقری افزود: دلیل برگزاری این جلسه تاکید دوباره بر انجام رسالت سیما و اعلام همراهی با مردم تا پایان ساعت رای گیری و پوشش لحظه به لحظه اخبار انتخابات است.

وی تصریح کرد: فردا همکارانمان در شبکه‌های مختلف سیما در پخش و تولید مستقر هستند و با خلاقیت و به شکل هنرمندانه شکوه حضور مردم را ضبط و منعکس می‌کنند.

معاون سیما درباره تفاوت تدارک برای پوشش انتخابات این دوره در مقایسه با دوره‌های قبل گفت: از لحاظ کمی و کیفی شاهد ارتقا هستیم و ما در بعد نیروی انسانی شاهد حضور همکاران بیشتری درحوزه‌های انتخاباتی هستیم به طوری که ۵۰ درصد افزایش داشته است و امیدواریم معاونت سیما به لطف خدا بتواند به طور شایسته و با تمام توان، حماسه عظیم ملت بزرگ ایران را به زیباترین شکل به تصویر درآورد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.