دعوت از مردم دیار مینودری برای خلق حماسه‌ای دیگر

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیام مشترک، از مردم استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در پیام مشترک، از مردم قدرشناس و انقلابی استان برای حضوری پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

متن پیام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیمنماینده، ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیام مشترک، از مردم قدرشناس و انقلابی استان برای حضوری پرشور در انتخابات دعوت کردند.

اللّهمّ وفّقنا لما تحبّ و ترضی.

حضور باشکوه مردم در انتخابات روز دوم اسفند ادای دین به شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی است و اقتدار نظام اسلامی و تقویت منافع ملی را در پی خواهد داشت و مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های آن را هموارتر از گذشته خواهد کرد.

همه‌باهم همگام با ملت سلحشور ایران حماسه می‌آفرینیم و برای ایفای نقش در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی با شور و نشاط و آگاهی مشارکت می‌کنیم.

غیبت در این فریضه عبادی و سیاسی را همچون کوتاهی در واجبات دینی می‌دانیم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، به فضل الهی دوستانمان را در سراسر عالم دلشاد و دشمنان اسلام را مأیوس خواهیم کرد.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

هدایت‌الله جمالی‌پور
استاندار قزوین

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار