دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضور درانتخابات

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم بابصیرت باب الرضا-گنجینه معرفت‌ها برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در فراخوانی از عموم مردم قدرشناس، بصیر و ولایتمدار استان خراسان شمالی برای حضور حداکثری و هرچه پرشورتر در انتخابات دوم اسفند؛ دعوت به­عمل آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم

ملت نستوه ایران اسلامی پس از گذر از حوادث پرالتهاب و پر فراز و نشیب در حساس‌ترین برهه تاریخ انقلاب اسلامی و درحالی که دنیا نظاره گر حماسه آفرینی شگفتی ساز دیگری از مردم لحظه شناس و صبور ایران اسلامی است؛ می‌روند تا با شرکت در آزمون بزرگ دیگر رأی بر عزّت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دهند و در اعتلای ایران همیشه سربلند که به پایش خون هزاران شهید گلگون کفن ریخته و هزاران سرو رشید در خاک پاکش سرنهاده‎اند، در تجلی گاه جمهوریت میهن عزیز مشق شور، شعور و حضور کنند.

امروز شیاطین جبهه کفر به صراحت تیغ از نیام کشیده و با تمام قوا به میدان آمده­اند و با دمیدن روح ناامیدی و یأس قلب نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ یعنی وحدت و همبستگی امت را نشانه رفته و به دنبال سهم خواهی از ملتی هستند که در طول چهل سال بار‌ها و بار‌ها با خفت بدرقه شان کرده اند و در پی سرافکندگی چهل ساله خود به دنبال سیطره دوباره بر منطقه و کشور هستند. اما هیهات مردمی که رد تازیانه طاغوت و خفت سرسپردگی هنوز بر تنشان مانده، قدر آزادی و حریت را می‌دانند؛ می‌دانند ارزش حضورشان در صحنه را و می‌دانند رأی شان تضمین کننده امنیت، اقتدار عزّت است و هرگز اجازه نخواهند داد قدم اجنبی به خاکی برسد که وجب به وجبش آغشته به خون سرداران خطه حماسه و عزّت است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم بابصیرت باب الرضا-گنجینه معرفت‌ها و عاشقان سردار دل‌ها دعوت می‌کند تا هم پای ایران اسلامی یک صدا و یکپارچه به ندای مقتدای عظیم الشأن، حضرت امام‎خامنه‎‌ای ‎مدظله العالی لبیک گفته و در میعادگاه دوم اسفند؛ حماسه جاوید دیگری رقم بزنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.