حمایت سرمربی برایتون از علیرضا جهانبخش

سرمربی تیم فوتبال برایتون از بازیکنان تیمش از جمله علیرضا جهانبخش که در کلوب شبانه دیده شده بودند، حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش فیلمی از چند بازیکن تیم فوتبال برایتون انگلیس از جمله علیرضا جهانبخش منتشر شد که آن‌ها را مشغول استنشاق گاز خنده در کلوبی در اسپانیا نشان می‌داد.

باشگاه برایتون، پس از انتشار ویدئویی که هفته گذشته چهار بازیکن این تیم در تعطیلات زمستانی در کلوب تنریف اسپانیا در حال استنشاق گازی از یک بادکنک بودند، تحقیقات خود را آغاز کرد.

این باشگاه استنشاق اکسید نیتروژن ، که معمولاً به عنوان گاز خنده شناخته می‌شود توسط بازیکنان را تکذیب کرده است.
گراهام پاتر سرمربی برایتون هم سرانجام سکوتش را شکست و پیش از دیدار حساس تیمش مقابل شنفیلد یونایتد در لیگ برتر، مجبور شد درباره ماجرای تنریف اسپانیا صحبت کند که به نوعی حمایت از بازیکنانش بود.

پاتر گفت: آن‌ها باهم  وقتگذرانی می کردند. شاید این کار  تصمیم خوبی نبود. آن‌ها در تعطیلات بودند و ما به عنوان تیم و به صورت داخلی با این قضیه برخورد کردیم. اما در عین حال آن‌ها انسان هستند و گهگاه ممکن است کار‌هایی انجام دهند که چندان عاقلانه نیست.

او ادامه داد: اما از نظر بیرون رفتن و لذت بردن از بودن کنار یکدیگر، فکر نمی‌کنم این چیز بدی باشد. آن‌ها در تعطیلات بودند و فکر می‌کنم باید مراقب باشیم که مردم را فقط بخاطر این که بازیکنان لیگ برتر هستند، از خصایص انسانی محروم نکنیم.  آن‌ها در تعطیلات خود بودند، اما در همان زمان تمرین هم می‌کردند. اما به وضوح عکس‌ها آن‌ها را در شرایطی نشان می‌دهد که خودشان هم دوست ندارند.


بیشتر بخوانید: علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه دیده شد +عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار