رقابت ۱۱۵ نفر در حوزه‌های چهارگانه استان یزد

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: ۱۱۵ نفر در حوزه‌های چهارگانه استان یزد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

رقابت ۱۱۵نفر در حوزه‌های چهارگانه استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در حاشیه نشست با اعضای هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و عوامل انتخابات در شهرستان بافق گفت: ۱۱۵ نفر در حوزه‌های چهارگانه استان یزد برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند که احتمال انصراف برخی کاندیدها تا امشب وجود دارد.

او به تشریح کاندید‌های حوزه‌های چهارگانه استان پرداخت و افزود: در حوزه یزد و اشکذر ۶۵ نفر، اردکان ۱۱ نفر، تفت و میبد ۱۹ نفر و در حوزه های انتخابیه بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد ۲۱ نفر کاندید شده اند.

ترحمی همچنین از آمادگی کامل استان یزد با ۱۰شهرستان، ۱۱ بخش مستقل به عنوان حوزه‌های فرعی و ۴ مرکز حوزه انتخابیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

او تصریح کرد: انتخابات فردا جمعه راس ساعت ۸ صبح در ۷۷۲شعبه استان آغاز می‌شود که از این تعداد ۶۰۰ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد مدت زمان انتخابات را ۱۰ ساعت بیان کرد و گفت: در صورت نیاز، با دستور وزیر کشور این ساعت تمدید می‌شود، اما واجدان شرایط کار رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار