معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از ابتدای امسال تا کنون شش پروژه گردشگری یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی دریافت کرده اند.

محمد میرشمسی معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: با اشاره به پرداخت یارانه سود و تسهیلات به پروژه ها و تاسیسات بخش گردشگری، گفت: از ابتدای سال تاکنون شش پروژه این یارانه سود تسهیلات را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه تهیه بسته و مشوق های سرمایه گذاری در بخش گردشگری عامل محرک و افزایش انگیزه فعالان و سرمایه گذاران در راستای توسعه گردشگری و زیر ساختهای آن است، افزود: این یارانه سود به مبلغ دو هزار و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

میرشمسی ادامه داد: تسهیلات بانکی احداث تاسیسات گردشگری با نرخ سود مصوب ابلاغی از سوی بانک مرکزی پس از تخصیص اعتبار و تصویب از طریق کارگروه های مربوطه نظیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و دیگر بخش ها از طریق بانک های عامل استانی پرداخت می شود.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: این اداره کل از منابع کمک های فنی و اعتباری نزد وزرات متبوع و پس از انجام فرایند ابلاغی مبادرت به پرداخت یارانه سود و کارمزد تسهیلات می کند.

میرشمسی گفت: پروژه هایی مشمول یارانه تسهیلات می شوند که دارای پروانه بهره برداری باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار