استاندار فارس عنوان کرد:

لزوم حضور حداکثری در انتخابات

استاندار فارس بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات برای اعمال خواست مردم در تصویب قوانین مجلس شورای اسلامی توسط وکلای خود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی صبح جمعه دوم اسفند در حاشیه فرآیند رای گیری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری، گفت: مردم با شرکت در انتخابات و اظهارنظر، نسبت به انتخاب نمایندگان خود اقدام کنند.

او تاکید کرد: اراده مردم با حضور در انتخابات در وضع قوانینی که منجر به توسعه و تعالی کشور می‌شود از اهمیت بسزایی برخوردار است.

استاندار فارس همچنین نقش نیروی انتظامی در این انتخابات را هم یادآور شد و افزود: وظیفه تامین امنیت انتخابات و جلوگیری از هر گونه اقدام‌های ضد امنیتی، ضد ایمنی و بعضا اغتشاش آمیز بر عهده نیروی انتظامی است.

رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر چگونگی تمهیدات امنیتی در شعبات اخذ رأس شهرستا‌ن‌ها نیز عنوان کرد: مردم ما امروز به رشد و بالندگی رسیده‌اند و مباحث زودگذر را ملاک عمل قرار نمی‌دهند، چرا که زندگی مسالمت آمیز توام با احترام و تحمل عقاید یکدیگر را تجربه کرده‌اند.

او اضافه کرد: تدابیر لازم امنیتی اندیشیده شده و نیرو‌های انتظامی و امنیتی ما بیش از دو ماه است که طرح‌های مورد نیاز را تهیه کرده و امروز آن را به اجرا گذاشته‌اند.

استاندار فارس با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که در نهایت آرامش و امنیت انتخابات برگزار خواهد شد، به توزیع تعرفه در شعبات اخذ رأز هم اشارد کرد و افزود: تعرفه بر اساس برآورد جمعیتی پیش‌بینی و در اختیار هیئت‌های اجرایی و نظارت قرار داده شده است. در صورت کمبود در ٥ قسمت از استان دپو تعرفه انجام شده و به سرعت به دست عوامل اجرایی و نظارتی برای ستمرار رای گیری می‌رسد.

رحیمی همچنین دقت لازم در شمارش آرا برای مخدوش نشدن رای افراد و عدم تضییع حق را از مولفه‌های مهم دست اندرکاران برگزاری انتخابات برشمرد و گفت: هرچند انتخابات نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود، اما تلاش ما بر اعلام نتایج در کمترین زمان ممکن است.

او اظهار کرد: دغدغه‌ای بر رای تکراری و تقبلی نداریم، چون انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار