استاندار ایلام:

حضور مردم استان ایلام در انتخابات چشمگیر است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه حضور مردم استان ایلام در انتخابات چشمگیر است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده استقلال کشور است.

حضور مردم  استان ایلام در انتخابات چشمگیر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز جمعه که همراه خانواده خود در پای صندوق رای حضور یافته بود گفت: مردم ایلام مانند سال‌های گذشته ب حضوری چشمگیر در انتخابات دارند و این حضور وحدت آفرین ملت در صحنه وحدت و همگرایی ملت ایران را قوی‌تر خواهد کرد.

او عنوان کرد: برخلاف تبلیغات مخالفان نظام و انقلاب که فکر می‌کردند حضور مردم کمرنگ و مردم پای صندوق رای نخواهند آمد، اما در همین ساعات اولیه مشاهد می‌کنیم مردم حضور چشمگیر خود را نشان دادند.

استاندار ایلام با اشاره به حضور گسترده و چشمگیر مردم کشورمان در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی، افزود: امروز در شرایط بسیار حساس ملی، منطقه‌ای و بین المللی قرار گرفته‌ایم و آنچه می‌تواند مشکلات کشورمان را برطرف کند حضور گسترده مردم در صحنه است.

سلیمانی دشتکی اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده استقلال، امنیت و اقتدار کشور است و این عامل جایگاه ایران اسلامی را در جهان تقویت خواهد کرد.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.