هیچ‌گونه راه مسدودی در کرمانشاه وجود ندارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : باوجود بارش‌ها اکنون هیچ‌گونه راه مسدودی در استان نداریم و اکنون همه راه‌های شهری و روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، با اشاره به بارش برف و باران در پنجشنبه شب در برخی از محور‌های استان، گفت : باوجود بارش‌ها اکنون هیچ‌گونه راه مسدودی در استان نداریم و اکنون همه راه‌های شهری و روستایی باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او با بیان اینکه بیشتر بارش‌ها در استان به شکل باران بود، گفت : این بارش‌ها موجب ریزش و رانش در برخی از نقاط شد.

 او،گفت: در گردنه «سیاطایر» در شهرستان ثلاث باباجانی شاهد ریزش کوه بر روی جاده بودیم که با تلاش تیم‌های راهداری جاده پاکسازی شد.

او با اشاره به برگزاری انتخابات گفت: ۵۰۰ نفر در قالب ۱۴ تیم راهداری از پنجشنبه شب در راستای جلوگیری از بسته شدن راه‌ها در سطح استان آماده باش بودند و خوشبختانه اکنون هیچ راه مسدودی در استان نداریم.

او با بیان اینکه نیرو‌های راهداری اکنون در بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند، گفت: عوامل راهداری به محض هرگونه بارش، ریزش و حادثه‌ای که منجر به تهدید جاده‌ها و بستن آن شود وارد میدان می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار