ابتکار: مردم برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است و مردم می‌توانند برای آینده خودشان تصمیم بگیرند.

ابتکار: مردم برای سرنوشت خود تصمیم بگیرندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز انتخابات روز تعیین سرنوشت است و مردم می‌توانند برای آینده خودشان تصمیم بگیرند.

او افزود: هر چند دلخوری‌هایی وجود دارد، اما با شرکت در انتخابات مردم می‌توانند برای سرنوشت خودشان با رای دادند تصمیم بگیرند و می‌توانند سلیقه خودشان را تاثیر دهند و این برای کشور ما بسیار اهمیت دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کشور ما با سلایق و تنوع دیدگاه‌های فرهنگی و سیاسی برخوردار است و خیلی مهم است که با این تنوع در انتخابات حضور داشته باشند.

ابتکار تصریح کرد: کسانی که به نوعی به شرایط اعتراض دارند اگر پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنند و اگر سلایق خودشان را اعمال نکنند یقینا به نفع طرف مقابل و یا حتی به نفع دشمنان ایران تمام شود دشمنان ایران هم به هر نحوی به دنبال این هستند که مشارکت مردم کاهش پیدا کند و مردم نسبت به شرایط بی تفاوت شوند و امیدواریم مردم همانطور که در هر دوره‌ای با حساسیت و دقت نظر حضور پیدا کردند و مشارکت خود را کاهش ندادند و مسئولیت پذیری خودشان را با وجود همه آلام و ناراحتی‌ها اعلام کردند.

او بیان کرد: هوشیاری خودشان را نسبت به آن چیزی که برای ایران و سرنوشت ایران یکپارچگی و امنیت و آرامش ایران اهمیت دارد را انجام دادند ان‌شاالله در این مورد هم همین‌طور خواهد بود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم مردم تهران هم همان‌طور که در انتخابات دیگر هم نشان دادند که سلایق متنوع دارند باز هم بیایند و اثر بخشی کار خودشان را این بار هم نشان دهند و پای صندوق‌های رأی نمایندگانی که مجلس آینده را تامین می‌کنند مجلسی که برای صلح امنیت و آینده مردم و انعکاسی از تنوع سلایق و دیدگاه‌ها و تنوع گرایش‌های سیاسی باشد انتخاب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار