نماينده ولي‌فقيه در فارس:

ملت ایران در انتخابات یازدهم باز هم جهانیان را شگفت زده خواهند کرد

نماينده ولي‌فقيه در فارس گفت: معتقدم مانند همه انتخابات دوره‌هاي قبل نظام جمهوري اسلامی، ملت ایران در انتخابات یازدهم باز هم جهانیان را با حضور و عزم و اراده جدی خود برای پیشبرد نظام اسلامی، شگفت زده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز صبح جمعه دوم اسفند در حاشیه فرآیند رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: حضور پرشور مردم همراه با اراده جدی، وظیفه همه کسانی که رای می‌آورند و به مجلس راه پیدا می‌کنند، را سنگین‌تر خواهد کرد.

او افزود: شرح وظایف مجلس شورای اسلامی نسبت به مجلس خبرگان زیادتر است، چرا که چگونگی معیشت و زندگی مردم در مجلس شورای اسلامی و نظارت آن‌ها بر دولت رقم می‌خورد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: طی سال‌های گذشته در عرصه‌های اجرایی افت و خیز‌های زیادی داشته‌ایم و امروز پیام حضور دوباره مردم این است که مسئولان روی مردم به جای امید به بیگانگان حساب کنند و البته تلاش کنند تا مطالبه مردم که جز حقیقت و عدالت نیست، اجابت شود.

آیت‌الله دژکام عنوان کرد: مردم فارس در برهه‌هایی از انقلاب اسلامی با ایثار سکوت کردند تا مسائل آن حل شود، اما امروز که عرصه رشد اقتصاد ملی است، فارس می‌تواند یک قطب در سطح جهانی باشد که این کار با همت نمایندگان فارس امکان پذیر است.

او تاکید کرد: ۱۸ نماینده فارس در مجلس جدید همت کنند تا فارس در جایگاه اصلی و شایسته خود به عنوان مرکز مهم فرهنگی، اقتصادی و پیشرفته قرار گیرد و همچنین برای ایران و جهان اسلام به یک الگو تبدیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار