تعیین مناطق ویژه در کره جنوبی برای درمان کرونا

در پی افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی، این کشور دو شهر را به عنوان منطقه ویژه مراقبت از بیماران مبتلا تعیین کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از استریت تایمز، مقامات کره جنوبی امروز جمعه دو شهر دئگو و چئونگدو را به عنوان «مناطق مراقبت ویژه» برای مبتلایان به ویروس کرونا تعیین کردند.

مقامات کره جنوبی ۵۲ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا را به تازگی گزارش دادند که بدین ترتیب شمار مبتلایان در این کشور به ۱۵۶ مورد رسید. مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های کره جنوبی اعلام کرد ۳۹ مورد از مبتلایان جدید در شهر دئگو بودند.

مرکز کنترل بیماری‌های کره جنوبی روز پنجشنبه اولین مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را تایید کرد. همچنین در پی شیوع ویروس مرگبار کرونا و ضرورت ایزوله شدن افراد مبتلا به این ویروس، انجمن بیمارستانی کره جنوبی در خصوص احتمال کمبود تخت‌های بیمارستانی برای بیماران مبتلا به کرونا که ضرورت دارد در شرایطی خاص قرنطینه شوند، هشدار داد.

شیوع ویروس کرونا در ماه دسامبر از شهر ووهان چین در استان هوبئی آغاز شد و ظاهرا منشا آن حیوانات غیراهلی بوده است.کمیسیون بهداشت ملی چین پیشتر تایید کرد که روز چهارشنبه ۳۴۹ مورد جدید ابتلا به کرونا دیده شده که این در مقایسه با ۱۷۴۹ مورد در روز پیش از آن کاهش چشمگیری داشته و از ۲۳ ژانویه تاکنون کمترین میزان ابتلا به این ویروس است.

گفتنی است آمار کشته شدگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تاکنون در چین بیش از ۲۰۰۰ نفر گزارش شده است. این در حالی است که ابتلای بیش از ۷۵ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مورد تأیید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار