حضور پرشور مردم تجلی انتخابات سخت سیاسی

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان از حضور مردم در انتخابات تجلی انتخابات سخت سیاسی از قاتلان حاج قاسم سلیمانی است.

حضور پرشور مردم تجلی انتخابات سخت سیاسی  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مرادی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی در استان همدان بیان کرد: حماسه سیاسی و اجتماعی انتخابات با حضور مردم مجددا خلق خواهد شد.

او با اشاره به حضور پرشکوه مردم در تشییع سردار سلیمانی بیان کرد:  آن انتقام سخت سیاسی مردم در روز انتخابات رقم خواهد خورد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی اولین حرکت و اقدام سیاسی در گام دوم انقلاب است.

مرادی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یم فرضه دینی و احقاق حق اجتماعی است، گفت: افرادی که تا کنون موفق به حضور در انتخابات نشده اند به حضور خود در ساعات باقی مانده در این رویداد مهم نقش داشته باشند.

او بیان کرد: افراد با شرکت در انتخابات حق سرنوشتی واگذر شده است بهره کافی را ببرند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان  گفت:   یک هزار و 287 شعب اخذ رای استان پذیرای رای و حضور مردم برای شرکت در انتخابات است.

انتهای پیام/د.ا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.