تمدید انتخابات تا ساعت 20 امشب

رییس ستاد انتخابات کردستان گفت: وزارت کشور با درخواست تمدید ۲ ساعته (تا ساعت ۲۰) انتخابات در کردستان موافقت کرد.

تمدید انتخابات تا ساعت 20 امشب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حسین خوش اقبال ،رییس ستاد انتخابات کردستان با اشاره به استقبال مردم این استان از مشارکت در انتخابات اظهار داشت: با توجه به موافقت وزارت کشور با تمدید زمان انتخابات، دست اندرکاران و عوامل اجرایی شعب موظف هستند روند جمع آوری رای را تا ساعت ۲۰ امشب ادامه دهند.

او با بیان اینکه مقدمات و امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان فراهم است و هیچ مشکلی در روند آن نیست، اضافه کرد: از عموم مردم استان تقاضا داریم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند تا با ازدحام جمعیت مواجه نشوند.

خوش اقبال با بیان اینکه ستاد انتخابات  برای دورترین نقاط مرزی استان هم صندوق اخذ رای ارسال و آرای مردم را جمع آوری می‌کند، افزود: پیش بینی می کنیم میزان مشارکت مردم از دوره گذشته انتخابات مجلس در این استان بیشتر باشد.

رییس ستاد انتخابات کردستان همچنین در خصوص امنیت انتخابات یادآور شد: علاوه بر نیروهای بسیج و مرزبانی، بیش از ۶ هزار مامور انتظامی عهده دار تامین امنیت انتخابات هستند و در شعب و سطح شهرها و روستاها نیز برای این ماموریت خود مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.