فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام عنوان کرد؛

نیروی انتظامی سربلند درماموریت انتخابات

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام حضور مردم در صحنه انتخابات را یک استراتژی و راهبرد برای ادامه مسیر انقلاب عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی به خوبی از عهده ماموریت انتخابات برمی آید.

نیروی انتظامی سربلند درماموریت انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: انتخابات در واقع یک تکلیف شرعی و نماد مردم سالاری دینی است و انقلاب اسلامی ما در واقع با این ۲ محور معنا ومفهوم پیدا می‌کند.

او ادامه داد:برهمین اساس برهمگان فریضه است که در انتخابات شرکت کنند و با حضور پرشور خود پیشتازی ایران اسلامی را درعمل به تکلیف شرعی ومردم سالاری دینی نشان دهند.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام عنوان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات در حوزه جنگ نرم را یک استراتژی و یک راهبردی دانست که مسیر اصلی کشور را در ادامه راه مشخص می‌کند.

او صحنه‌ها و جلوه‌هایی ازحضور مسئولان در کنار مردم را از زیبایی‌های انتخابات عنوان کرد.

سردار شاکرمی در ادامه امنیت برگزاری انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نیروی انتظامی با همراهی سپاه پاسداران با داشتن تجربه بزرگ ماموریت اربعین حسینی (ع) در این استان از ماموریت انتخابات سربلند خواهد بود.

او با اشاره به مسئولیت سنگین تامین امنیت انتخابات اظهار کرد:امروز نیروی انتظامی روز موفقی را در انجام و به پایان رساندن این ماموریت خواهد داشت.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) در پایان با اشاره به اتخاذ تمهیدات ویژه شورای تامین استان و نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات، ابراز امیدواری کرد، بتوانیم با همراهی مردم و همکاری خوب دستگاه‌های متولی امر انتخابات از این موقف گاه به سلامت بیرون بیاییم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.