دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان؛

بازداشت متخلفان انتخاباتی در گلستان

دادستان عمومی انقلاب اسلامی مرکز استان گفت: چند متخلف انتخاباتی در استان بازداشت شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسینی دادستان عمومی انقلاب اسلامی مرکز گلستان در جمع خبرنگاران گفت: افرادی که در راستای تخلفات انتخاباتی دستگیر می‌شوند تا پایان انتخابات آزاد نمی‌شوند.

او با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گلستان تا کنون تخلفات جدی صورت نگرفته است، افزود: در برخی از حوزه‌ها در خصوص خرید و فروش آرا گزارش شده است که این موضوع در حال بررسی است و افراد مورد نظر دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با بیان اینکه در بحث خرید و فروش آرا بازداشت داشتیم، گفت: همان گونه که در گذشته اعلام شد اگر طرفداران کاندیدا‌ها به این موضوع بپردازند با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد و این کار در آینده کاندیدا‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

او از دستگیری افرادی در حوزه علی آبادکتول و گرگان خبر داد و گفت: طبق گزارشات انجام شده تخلفاتی در شهر‌های دیگر صورت گرفت، اما منجر به بازداشت نشده است.

سید حسینی افزود: برخی از سایت و کانال‌های فضای مجازی اعلام می‌کنند که فلان نماینده پیشرو در انتخابات است که با مدیران این سایت‌ها و کانال‌ها تماس گرفته و تذکر لازم داده شد، توصیه می‌کنیم با صبوری منتظر اعلام نتیجه باشند که در غیر این صورت منجر به برخورد قضایی خواهد شد.

او یادآور شد: در راستای تخلفات فضای مجازی در برخی از شهرستان‌ها برخورد قضایی صورت گرفت.

اوبا اشاره به اینکه متخلفان انتخاباتی در صورت هرگونه تخلف به اشد مجازات می‌رسند، افزود: جدا از بحث بد اخلاقی‌ها اگر پولشویی صورت گیرد مجازات‌های جداگانه‌ای در نظر خواهیم گرفت .

سید حسینی  افزود: برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در هر شهرستان یک حوزه ویژه به همراه یک قاضی و بازپرس ویژه حضور خواهند داشت تا در صورت لزوم اقدام قضایی کنند.
 
 
انتهای پیام/چ/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.