ويروس کرونا؛ ارتباط تعطیلی مدارس تهران با کرونا چيست؟

آموزش و پرورش شهر تهران با انتشار اطلاعيه‌ای درخصوص ارتباط تعطيلی مدارس تهران در روز شنبه با شيوع ويروس کرونا توضيحاتي ارائه کرد.

ارتباط

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  آموزش و پرورش شهر تهران با انتشار اطلاعيه‌ای درخصوص علت تعطيلی مدارس تهران در روز شنبه و ارتباط آن با شيوع ويروس کرونا توضيحاتی ارائه کرد.

در متن اين اطلاعيه آمده است:

پیرو خبر تعطیلی مدارس پایتخت در روز شنبه سوم اسفندماه ۹۸ و مطرح شدن شایعه‌ای مینی بر ارتباط این تعطیلی با شیوع ویروس کرونا، به استحضار ملت شریف و شهروندان عزیز استان تهران می‌رساند؛ این تعطیلی به هیچ وجه ارتباطی با این موضوع نداشته و با عنایت به حضور گسترده ملت غیور ایران در پای صندوق‌های اخذ رای و طولانی شدن زمان شمارش آرای نمایندگان منتخب مردم به خصوص در استان تهران؛ طبق روالی که همواره در دوره‌های قبل نیز اتخاذ شده است؛ تصمیم به تعطیلی مدارس گرفته شده است.

 
شایان ذکر است؛ با عنایت به حضور پر شور شهروندان شریف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و متفاوت بودن امر شمارش آرای استان تهران نسبت به سایر مناطق با وجود ۱۳۰۰ کاندیدای انتخاباتی و رای به ۳۰ نفر از منتخبین و همچنین وجود ۳۸۱۰ حوزه اخذ رای که بالغ بر ۲۰۰۰ از آن‌ها در مدارس استان تهران فعال می‌باشند؛ طبق تصمیمی که در تمامی دوره‌های قبل از این نیز اتخاذ شده بوده است؛ تصمیم به تعطیلی مدارس تهران گرفته شده است.
 
گفتنی است حدود ۹۰ درصد از عوامل اجرایی صندوق‌های انتخابات؛ پرسنل خدوم و فرهنگیان فرهیخته تهرانی می‌باشند و تصمیم گیری در خصوص هر گونه موضوعی پیرامون پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ستاد مدیریت بحران استانداری تهران می‌باشد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مادرشاغل
۰۵:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
ازتون خواهش می کنم مادرهای شاغل کارمند تعطیل کنید
Germany
ریحانه
۱۹:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
از آموزش و پرورش خواهش میکنم مدارس استان تهران را تعطیل کنند چون ما پایتخت هستیم و احتمال مبتلا شدن به ویروس کرونا زیاد
اگر بچه های ما کرونا بگیرند کی پاسخگوست
آخرین اخبار