کارگردان «تردستی» فیلمی جدید از «جنگ ستارگان» می‌سازد

ساخت فیلمی جدید از دنیای جنگ ستارگان، توسط کارگردان فیلم «تردستی» و نویسنده «لوک کیج» تایید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، با تأیید این سایت کمپانی لوکاس فیلم در حال توسعه و ساخت فیلم بلندی از «جنگ ستارگان» است که جی. دی دیلارد کارگردان و نویسنده فیلم «تردستی» به همراه نویسنده «لوک کیج» مت اوونز، بر روی آن کار می‌کنند.

این پروژه هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و جزئیات بیشتر آن مثل اطلاعات شخصیت های فیلم، فیلمبرداری و ... هنوز مشخص نشده است. هنوز به طور کامل مشخص نیست که دیلارد کارگردان این فیلم هست و یا آیا برای پخش از شبکه دیزنی پلاس برنامه ریزی شده یا برای پخش از سینماها.

اگر تمامی اتفاقات طبق برنامه پیش برود و ساخت پروژه آغاز شود، اولین باری خواهد بود که یک فیلمساز سیاهپوست رهبری تیم خالق یک فیلم از جنگ ستارگان را بر عهده می‌گیرد.

در حال حاضر، ریان جانسون کارگردان فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: آخرین جدای» هنوز به صورت اسمی یک فیلم «جنگ ستارگان» برای لوکاس فیلم می سازد؛ او در این ماه برای کارگردانی دنباله فیلم سینمایی «چاقوکشی» که با موفقیت همراه بود، انتخاب شد. کوین فایگی هم در حال توسعه فیلمی از این دنیای سینمایی به نویسندگی لالتا کالوگریدیس (نویسنده فیلم‌های جزیره شاتر و آواتار) است که بر اساس بازی ویدئویی «شوالیه‌های جمهوری کهن» ساخته می‌شود.

گفتنی است اوایل این ماه باب ایگر، رئیس کمپانی دیزنی اعلام کرد که اولویت پروژه‌های جنگ ستارگان محصولات تلویزیونی است که شامل اسپین آف‌ها (نسخه‌های فرعی) از جمله سریال «ماندالوریان» می‌شود. اولین قسمت از فصل دوم این سریال اکتبر امسال پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار