هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال؛

جدال بزرگ صدرنشینان در ورامین/ کار سخت پیکان در خانه

رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

جدال بزرگ صدرنشینان در ورامین / کار سخت پیکان در خانهبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود و مدعیان به مصاف حریفانشان می‌روند.

تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و ساپیا در مهم‌ترین بازی هفته در ورامین به مصاف یکدیگر می‌روند، ورامینی‌ها این روز‌ها با ۱۵ برد از ۱۷ بازی تیم نخست جدول رده بندی هستند و سایپا هم با ۱۳ برد از ۱۷ بازی در رده دوم قرار دارد، رقابت‌های لیگ برتر والیبال این روز‌ها حساس‌تر از همیشه است و تیم‌ها فاصله کمی هم با هم دارند.  همین مسئله باعث می‌شود تا هر شکست احتمالی جایگاه تیم‌های را متزلزل کند.  

تیم والیبال سایپا در دور رفت موفق شد نخستین شکست فصل شهرداری ورامین را تحمیل کند و حالا هم به عنوان تیمی به میدان می‌رود که نتایج خوبی کسب کرده و این روز‌ها آماده‌تر از همیشه است، در طرف مقابل هم ورامین شرایط خوبی دارد و همین می‌تواند این بازی را به یک جدال تمام عیار بدل کند.

تیم ملی والیبال پیکان تهران در یکی از مهم‌ترین این بازی‌ها از ساعت ۱۶ میزبان کاله مازندران خواهد بود. شاگردان ترکاشوند مدتی است که نتایج خوبی نمی‌گیرند و به تازگی هم به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرده اند. این در حالی است که شاگردان عطایی در طرف مقابل وضعیت بهتری داشته و این روز‌ها با ۱۱ برد در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند.

سپاهان اصفهان هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم با راه یاب ملل مریوان بازی می‌کند، مریوانی‌ها با ۴ برد تیم دهم جدول رده بندی هستند، اما شرایط خوبی دارند و این روز‌ها به سختی برای رسیدن به پلی آف تلاش می‌کنند، شاگردان محمدی راد هم اگر چه مانند حریفشان برای نخستین مرتبه لیگ برتر را تجربه می‌کنند، اما در این فصل شرایط خوبی دارند و با ۱۲ برد از ۱۷ بازی تیم سوم جدول رده بندی هستند.  

شهداب یزد هم در این هفته از شهرداری ارومیه پذیرایی می‌کند، شاگردان میرحسینی با ۵ برد تیم نهم جدول رده بندی هستند و شاگردان عطایی هم با ۱۱ برد در جایگاه پنجم جدول رده بندی هستند، ارومیه ای‌ها این روز‌ها بهتر از همیشه نتیجه می‌گیرند و حتی بخت آن را دارند تا در صورت توقف احتمالی حریفان و برد در این بازی جایگاهشان را هم ارتقا دهند.  

تیم‌های والیبال شهروند اراک و خاتم اردکان هم که به ترتیب در جایگاه دوازدهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند هم در یکی از دیدارهای مهم با هم بازی می‌کنند، این دیدار می‌تواند اهمیت زیادی برای هر ۲ تیم داشته باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار