والی پنجشیر هم به جمع حامیان «عبدالله» پیوست

«کمال الدین نظامی»، والی پنجشیر اعلام کرد که از امروز حکم اشرف غنی در این ولایت نافذ نیست.

والی پنجشیر هم به جمع حامیان «عبدالله» پیوستبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در پی معرفی چند والی جدید از سوی عبدالله عبدالله، رقیب انتخاباتی اشرف غنی در ولایت های بغلان و سرپل، «کمال الدین نظامی»، والی پنجشیر نیز اعلام کرد که از امروز حکم اشرف غنی در این ولایت نافذ نیست.

بر اساس برخی گزارشات، وی اعلام کرده است که از امروز حکم اشرف غنی در اداره پنجشیر قابل تطبیق نیست و او به عنوان والی این ولایت از تیم ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله حمایت می کند.

قابل ذکر است که پیش از این عبدالله عبدالله در حکمی «مصطفی محسنی» و «محمد نور رحمانی» را به عنوان والی های جدید بغلان و سرپل را معرفی کرده است.

گزارشات حاکی از آن است که تصویر اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان از دفتر والی پنجشیر برداشته شده است.

والی پنجشیر هم به جمع حامیان «عبدالله» پیوست

والی پنجشیر هم به جمع حامیان «عبدالله» پیوست

یادآوری می کنیم که کمیسیون انتخابات افغانستان سه شنبه هفته گذشته نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری این کشور را اعلام کرد که بر اساس آن، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهور فعلی افغانستان با کسب ۹۲۳ هزار و ۵۹۲ رای معادل ۵۰/۶۴ درصد آراء برای یک دوره ۵ ساله رئیس جمهور باقی ماند.

عبدالله عبدالله رقیب انتخاباتی اشرف غنی این نتایج را نپذیرفته و اعلام کرده است که او دولت خود را تشکیل خواهد داد. همچنین برخی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان نیز این نتایج را غیر قابل قبول خوانده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار