شرکت بیش از ۶۰۰ نفر داوطلب در طرح آموزشی و توجیهی پای درس ماه

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد، از شرکت بیش از ۶۰۰ مدیر و مربی آموزش و پرورش استان یزد در چهارمین دوره طرح پای درس ماه خبر داد.

سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، از شرکت بیش از ۶۰۰ مدیر و مربی آموزش و پرورش استان یزد در چهارمین دوره طرح پای درس ماه خبر داد و گفت: این طرح با هدف آشنایی مدیران و مربیان با فعالیت های سازمان جوانان و هلال احمر برگزار شده است.

او افزود: این طرح با هدف آشنایی طرح ۶۱۰ مدیران و مربیان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با فعالیت‌های کانون دانش آموزی سازمان جوانان برگزار شده است.

میر حسینی ادامه داد: در استان یزد ۱۰۰ کانون دانش آموزی در سطح مدارس و ۶۳ کانون غنچه‌های هلال در مراکز مهد‌های کودک فعال است.

میر حسینی گفت: آشنایی با تاریخچه صلیب سرخ و هلال احمر، آشنایی با اصول و ساختار جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان و طرح‌های شاخص به ویژه طرح دادرس از جمله محور‌های ارائه شده دیگر در این طرح بود.

او تصریح کرد: از دیگر اهداف این طرح آشنایی مدیران و مربیان مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی با فعالیت‌های کانون‌های غنچه‌های هلال به ویژه طرح جوانه‌ها و آموزش امداد و کمک‌های اولیه به کودکان پنج تا هفت ساله بود که در ۱۰ شعبه جمعیت هلال احمر استان یزد اجرا شد.

میرحسینی گفت: با توجه به اینکه شعار هلال احمر هر خانواده یک امدادگر است، دانش آموزان می‌توانند در مدرسه، مهارت‌های امدادی را فراگرفته و هلال احمر را در تحقق این شعار یاری کنند. در نتیجه طرح پای درس ماه نه تنها برای مدیران و دانش آموزان بلکه برای همه خانواده‌ها مفید و ضروری است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار