حضور در انتخابات کارآمدترین مانور انسانی در خنثی کردن توطئه‌ها بود

حضور خوب مردم در انتخابات کارآمدترین و مؤثرترین مانور انسانی در خنثی کردن توطئه‌های رذیلانه دشمنان ایران اسلامی بود.

حضور در انتخابات کارآمدترین مانور انسانی در خنثی کردن توطئه‌ها بودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از حضور مردم متدین، بصیر و دشمن شناس استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نسل کنونی امانتدار ودیعه‌ای است که حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرایض فرموده‌اند و از مصادیق عینی و عملی حفظ نظام، حضور مردم در صحنه از جمله انتخابات است.

او با اشاره به تلاش‌های مستمر دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه افزود: انتخابات تجلی جمهوریت و راهکار مبتنی بر اصل ششم قانون اساسی برای ایفای نقش مردم از طریق رأی در اداره امور کشور است.

انصاری اضافه کرد: مردم قدرشناس ایران با حضور در صحنه و خلق حماسه‌های ماندگار و شگفتی آفرین چهل و یک سال مایه مباهات گذشته به‌عنوان کارآمدترین مانور انسانی در خنثی کردن توطئه رذیلانه دشمن به تکلیف عقلی، ملی و دینی خود عمل کردند.

او، تشییع پیکر پاک و مطهر سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی پرشور یوم الله عظیم ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را از جلوه‌های زیبای حضور مردم در سال جاری بیان کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار