ثبت بیش از ۲۳۵ میلیون تردد خودرو در محور‌های آذربایجان‌شرقی

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی از ثبت بیش از ۲۳۵ میلیون و ۱۳۴ هزار تردد خودرو در محور‌های استان در ۱۱ ماهه سال جاری خبرداد.

ثبت بیش از ۲۳۵ میلیون تردد خودرو در محور‌های آذربایجان‌شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،بلوکی مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی از ثبت بیش از ۲۳۵ میلیون و ۱۳۴ هزار تردد خودرو در محور‌های استان در ۱۱ ماهه سال جاری خبرداد.

بلوکی گفت: باتوجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در محور‌های مختلف استان این آمار در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

او گفت: از کل ترددثبت شده ۱۵درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۵درصد مربوط به وسائط نقلیه سبک است.

او گفت: محور‌های رفت و برگشت تبریزایلخچی با بیش از ۳۹ میلیون و ۶۶۶هزار ترد، تبریزصوفیان با بیش از ۲۰ میلیون و ۲۱۵ هزار و آذرشهرایلخچی با بیش از ۱۲میلیون و ۲۸۰هزار تردد پرترددترین محور‌های استان در یازده ماهه سالجاری بودند.

بلوکی گفت: محور‌های بناب مراغه بابیش از ۵ میلیون و ۴۰۰هزار ترد، ملکان بناب با بیش از ۵میلیون و ۳۰۰هزار، مراغه بناب با بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار و میاندوآب ملکان با بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد دیگر محور‌های پرتردد استان در این مدت بودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار