رئیس شورای شهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احتمال لغو جلسات شورای شهر تهران به علت شیوع ویروس کرونا

هاشمی درباره تصمیم گیری احتمال لغو جلسات شورای شهر تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ابتلای شهردار منطقه 13 به کرونا و همنشینی وی با او در چند روز گذشته گفت: در آن جلسه اعضا در معرض آلودگی بودند و من هم به آقای رحمان زاده خیلی نزدیک بودم و لذا هیئت رئیسه تشکیل جلسه داده تا در مورد لزوم برگزاری جلسه فردا تصمیم گیری شود.


بیشتر بخوانید: شهردار منطقه ۱۳ تهران کرونا گرفت


هاشمی در پایان اظهار کرد: هیأت رئیسه شورا برای لزوم برگزاری جلسه در هفته جاری تشکیل جلسه داده، ولی هنوز تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته است.

همچنین علی اعطاء، سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «‏در جلسه هيات رييسه كه با حضور تعدادى از همكاران تشكيل شد، تصميمى مبنى بر تعطيلى شورا گرفته نشد و مقرر شد جلسات برقرار باشد.
آنچه محل ترديد است، احتمال به حد نصاب نرسيدن جلسه با توجه به تعداد غايبين احتمالى است؛ يعنى همكارانى كه با ناقلين بيمارى جلسه داشته اند.
در حال بررسى هستيم.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
اگر همه شورای شهر به ویروس کرونا مبتلا بشن ‌از بابت ظلمی که در مورد طرح هایی مانند زوج و فرد به ما شهروندان روا داشتن بسیار خوشحال خواهم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
آقا شهردار کرونا داشت با محسن هاشمی دست داد و اونور تو جلسه ای که داشتن هرچند ماسک زده بود ولی پیش محسن نشسته بود و تو دهنش داشت حرف میزد. بعد این محسن که با شهردار دست داده بود دیروز تو انتخابات با محمد جواد ظریف دست داد و محمد جواد هم امروز با وزیر خارجه هلند!
حالا چی میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۰۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
تو این مدت که فعال بودن چی کار کردن؟!!!!!
آخرین اخبار