تشکیل کمیته چهارشنبه سوری در اورژانس بابل

سازمان اورژانس بابل با تشکیل کمیته چهارشنبه سوری به استقبال چهارشنبه آخر سال رفت.

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: کمیته چهارشنبه سوری به منظور پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب‌های برخی اقدامات پرخطر در چهارشنبه آخر سال تشکیل شد.

او افزود: آموزش در مدارس، تهیه کلیپ و تیزر، چاپ بنر و دیگر اقدامات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان، از برنامه‌های این کمیته خواهد بود.

غلام نیا روشن گفت: حوادث ناشی از این آتش بازی‌ها گاهی آن چنان به جان کودکان و نوجوانان می‌افتد که سال‌های سال آثار آن نه تنها از چهره که از یاد و خاطره افراد پاک نمی‌شود، این درحالی است که با کنترل و آگاهی بخشی و نظارت خانواده‌ها می‌توان آسیب‌های چهارشنبه آخرسال را کاهش داد.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل افزود: دانش آموزان از نگهداری مواد محترقه و منفجره خودداری کنند و خانواده‌ها مراقب کودکان و نوجوانان خود باشند و با آگاهی دادن آن‌ها را از خطرات مواد محترقه مطلع کنند.

غلام نیا روشن گفت: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل برای کاهش سهم صدمات در مدارس شهرستان بابل آموزش همگانی را مانند سال‌های قبل برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.