مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۵۳۲ پایگاه در استان برای جشن نیکوکاری ساماندهی شد

محسن مسعودیان راد بابیان اینکه جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفندماه آغاز می‌شود گفت: ۵۳۲ پایگاه در استان سمنان برای برگزاری این جشن ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه عید نوروز مهم‌ترین برنامه این نهاد در اسفندماه است، گفت: جشن نیکوکاری در استان از ۱۴ اسفندماه آغاز می‌شود.

او بابیان اینکه ۵۳۲ پایگاه برای برگزاری این جشن در سراسر استان سمنان ساماندهی شده است، افزود: این مراسم تا ۱۶ اسفندماه ادامه دارد و عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مراکز و پایگاه‌های تعیین‌شده پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها در مدارس، مراکز نیکوکاری شهر‌ها و محل برپایی نماز جمعه استان بر پا می‌شود، تأکید کرد: زنگ جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور چهاردهم اسفند در ۴۵۴ مدرسه نواخته می‌شود.

مسعودیان راد بابیان اینکه ۶۳ مرکز نیکوکاری در این ایام آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیک‌اندیش استان سمنان است، تصریح کرد: ۱۵ پایگاه در شهر‌های استان روز پنجشنبه پانزدهم اسفند برپا می‌شود.

او با تأکید بر اینکه شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در محوریت برگزاری جشن نیکوکاری در استان سمنان است، اضافه کرد: این جشن به این سه روز محدود نمی‌شود بلکه مردم خیراندیش استان می‌توانند کمک‌ها و شادی‌های خود رابین نیازمندان تقسیم کنند.

مدیرکل میته امداد استان سمنان در پایان بابیان اینکه مردم استان می‌توانند وجوه نقدی را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند، گفت: ۱۶ اسفندماه هم‌زمان با برگزاری نماز جمعه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی این نهاد در محل میعادگاه نماز جمعه مستقر خواهند شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار