بازگشت ۳۵۰ متر مربع از زمین‌های بابل به چرخه تولید/ جلوگیری از ۲۶۰ مورد تغییر کاربری در تنکابن

۳۵۰ متر مربع از زمین‌های کشاورزی بابل به چرخه تولید بازگشت و از ۲۶۰ مورد تغییر کاربری در تنکابن هم جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید و در راستای اجرای ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، احکام قلع و قمع ۴ مورد بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بابل با همکاری و هماهنگی موثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و این مدیریت به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: با  تخریب تغییر کاربری‌های غیرمجاز در زمین‌های  کشاورزی روستا‌های موزیکله و کبودکلا از توابع مرکز جهاد کشاورزی بیشه جنوبی، ۳۵۰ متر مربع اراضی فوق به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت‌های بخش کشاورزی شهرستان است.

طاهری افزود: مالکان اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی خود برای مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

ساخت و ساز‌های غیرمجاز تنکابن زیر ذره بین جهاد

ابراهیم کاویانی مدیر جهاد کشاورزی تنکابن درباره فعالیت‌های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن در بخش امور زمین، گفت: از ابتدای امسال تاکنون از ۲۶۳ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان جلوگیری شد

او ۹ مورد معرفی افراد به محاکم قضایی برای تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، ۲ هزار و ۲۳۸ مورد انتقال سند، ۷۲۶ مورد تثبیت مالکیت با مساحت ۸۰.۱۶ هکتار و صدور سند اراضی را از دیگر اقدامات و فعالیت‌های این مدیریت در بخش امور زمین در سالجاری برشمرد.

کاویانی با بیان اینکه جهاد کشاورزی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی برخورد قانونی می‌کند، از همه مالکان زمین‌های کشاورزی خواست قبل از هرگونه تغییر کاربری زمین خود برای اخذ مشاوره و مجوز‌های قانونی لازم به این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار