تابش: خواستار لغو بازی با پرسپولیس هستیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما خواستار لغو بازی با پرسپولیس و تعویق این دیدار به زمان دیگری هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس بدون تماشاگر اظهار کرد: ما ۵ روز یک بار در مسابقات خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی می‌کنیم و حساسیت‌ها زیاد است. به هر حال اگر بازی تیم ما برابر تیم پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شود حق میزبانی ما لغو می‌شود. در درجه اول ما خواستار لغو این بازی و تعویقش هستیم و مخالف برگزاری بازی بدون تماشاگر هستیم.

تابش درباره اینکه شورای تامین اعلام کرده که بازی سپاهان و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شود و چنین مسئله‌ای به باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال اصفهان ابلاغ شده است، گفت: نه این موضوع  به طور رسمی اعلام نشده است.  

او درباره اینکه  تصمیم نهایی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش جهان چه زمانی اتخاذ می‌شود و موضع رسمی باشگاه سپاهان در این تصمیم تاثیرگذار است، بیان کرد: منزوی مسئول باشگاه استقلال هم خواستار تعویق بازی این تیم با ذوب آهن شده است. بازی جام حذفی بین تیم ما و استقلال به علت آلودگی هوا به تعویق افتاد و درخواست داریم که بازی ما برابر پرسپولیس هم به تعویق بیافتد. ما به هیچ وجه خواهان به خطر افتادن سلامتی مردم کشورمان نیستیم.  

مدیرعامل سپاهان بیان کرد:  به هر حال ما حاضریم در شرایط سخت‌تر بازی کنیم و در بازی فردا اعضای ۲ تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس و عوامل اجرایی مسابقه و نیروی انتظامی حضور دارند و سلامتی آن‌ها نیز مهم است. ما حاضر هستیم که بازی هایمان ۴ روز یک بار برگزار شود، اما بازی مان با پرسپولیس لغو شود. ما چند سال پیش که از برگزاری مسابقات خانگی محروم شده بودیم ۳ روز یک بار بازی می‌کردیم.  

او خاطر نشان کرد: به هر حال تکلیف بازی تیم ما برابر تیم پرسپولیس هنوز مشخص نشده است و امیدوارم زودتر وضعیت این بازی را مشخص کنند.  


 بیشتر بخوانید: سپاهان - پرسپولیس؛ نبرد صدرنشین‌ها در ال کلاسیکوی ایران


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۶:۱۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
نمیدونستم این قدر ترسیدین
آخرین اخبار