تعطیلی همه کلاس‌های آموزشی - تقویتی در مازندران

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت: همه آموزشگاه‌های زیر نظر آموزش و پرورش مازندران امروز و فردا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

علیرضا طالبی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: همه آموزشگاه‌های زیر نظر آموزش و پرورش مازندران امروز و فردا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

او افزود: خانواده‌ها همکاری لازم را داشته باشند و در صورت امکان کلاس‌های کنکور تقویتی را هم برای دانش آموزان لغو کنند.

طالبی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفند همه مدارس مازندران در همه نوبت‌ها تعطیل اعلام شد، گفت: مدیران مدارس امروز در مدرسه حاضر هستند و مدرسه آماده نگه می‌دارند تا ویروس کرونا ایمن سازی شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران افزود: مردم اطلاعیه‌های تعطیلی مدارس را از طریق مراجع و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

او با بیان اینکه خبر‌ها به لحظه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مردم اعلام می‌شود، گفت: مدارسی که انتخابات در آن برگزار شد هم با دستور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، اقدامات لازم انجام شد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.