در بسته حوادث ۴ اسفندماه بخوانید؛

عاملان زنده گیری سهره در دزفول شکار شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۴ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۴ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری عاملان زنده گیری سهره در دزفول

مصطفی استاد چینی گر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: در پی گشت و کنترل پرسنل یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، ۲ نفر متخلف زنده گیری سهره دستگیر و از آنان تعداد یک قطعه پرنده سهره و یک عدد تور مخصوص زنده گیری پرندگان کشف و سپس پرنده مذکور در طبیعت رهاسازی شد.

او بیان داشت: زنده گیری سهره بدون اخذ مجوز قانونی ممنوع و هرگونه صید و زنده گیری پرندگان و سایر گونه‌های حیات وحش مستلزم اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست می‌باشد.

استاد چینی گرد اظهار کرد: پرنده سهره از جمله پرندگان زیبا و آوازخوان بوده که زنده گیری و نگهداری آن در قفس و در اسارت موجب کاهش جمعیت گونه مذکور در طبیعت می‌گردد.

اجرایطرح ارتقاء امنيت اجتماعي در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین مردم و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد

او با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران یگان امداد با همکاری پاسگاه الله اکبر ۹ نفر ارازل اوباش را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: بیش از نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر و یک دستگاه خودروی سرقتی نیز در این رابطه کشف شد

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان درخواست كرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه تهیه، توزیع، خرید، فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.