نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال زیر سایه کرونا

تیم‌های فوتسال سن ایچ و ستارگان ورامین در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ برتر امروز به ترتیب به مصاف گیتی پسند و مس سونگون می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال در حالی از امروز در شهر‌های ساوه و ورامین برگزار می‌شود که سازمان لیگ خبر از برگزاری این مسابقات بدون حضور تماشاگران داده است. علت این موضوع هم به خاطر شیوع ویروس کرونا است.


بیشتر بخوانید: بازی‌های نیمه نهایی فوتسال فردا برگزار می‌شود


سن ایچ ساوه - گیتی پسند اصفهان

 ۲ تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان در سالن فجر ساوه به مصاف هم می‌روند. سن ایچی‌ها در مرحله قبل موفق شدند در بازی سوم برابر فرش آرا مشهد پیروزی شوند. تیم فوتسال سن ایچ ساوه در این فصل با سرمربی جوان و آینده دار خود یعنی جواد اصغری مقدم موفق شده در رقابت‌های لیگ نتایج بسیار خوبی را کسب کند و با صعود به مرحله نیمه نهایی خیلی امیدوار است که بتواند برابر گیتی پسند هم پیروز شود و به مرحله نهایی رقابت‌های پلی آف صعود کند.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان هم موفق شد در مرحله قبل برابر تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در ۲ بازی رفت و برگشت پیروزی شوند و مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی صعود کند. گیتی پسند این فصل یکی از شانس‌های نخست قهرمانی به شمار می‌رود.

دیدار تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان دوشنبه ۵ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود.

بازی برگشت این ۲ تیم قرار است شنبه ۱۰ اسفند ماه به میزبانی گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان برگزار شود.


بیشتر بخوانید: مس شانس صعود به فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان را دارد


ستارگان ورامین - مس سونگون

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال ۲ تیم ستارگان ورامین و مس سونگون در سالن شهید گلعابسی ورامین به مصاف هم می‌روند. تیم ستارگان موفق شد در مرحله قبل در یک بازی جنجالی و پر حاشیه تیم شهروند ساری را شکست دهد و با این برتری توانست خود را به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌های پلی آف لیگ برتر برساند. بازی این تیم برابر مس سونگون که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود، بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

تیم فوتسال مس سونگون در مرحله قبل برابر تیم ملی حفاری اهواز قرار گرفت و توانست در بازی سوم این تیم را شکست دهد و گام بلندی را برای قهرمانی لیگ برتر بردارد.

دیدار تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و مس سونگون دوشنبه ۵ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در سالن شهید گلعباسی ورامین برگزار می‌شود.

بازی برگشت این ۲ تیم قرار است شنبه ۱۰ اسفند ماه به میزبانی مس سونگون در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار شود.


بیشتر بخوانید: بی‌غم: بازیکنان گیتی پسند آماده بازی با سن ایچ ساوه هستند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار