صندلی مدیریت باشگاه استقلال برای مدیر عامل جدید هزینه میلیاردی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی باشگاه استقلال تهران فردا با حضور سرپرست مدیرعاملی و اعضای هیئت مدیره باشگاه در حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش برگزار شود تا وضعیت این باشگاه در برخی موارد مشخص شود.

علاوه بر بررسی صورت حساب‌های مالی باشگاه طی سال گذشته و بررسی بدهی‌های این باشگاه قرار شده مدیرعامل جدید این باشگاه هم معرفی شود تا این باشگاه پس از استعفای امیر حسین فتحی، مدیریت جدیدی را داشته باشد.

در بین اعضای هیئت مدیره باشگاه نفراتی همچون علی فتح الله زاده، عبدالرضا موسوی و اسماعیل خلیل زاده در نظر دارند شانس خود را برای مدیر عاملی امتحان کنند. البته موسوی و خلیل زاده در بخش دیگری مدیر عامل هستند و احتمالا مدیریت آنها در استقلال تایید نشود، اما فتح الله زاده بدون مشکلی خود را گزینه اصلی مدیر عاملی آبی ها می داند.

به هر ترتیب باشگاه استقلال در آینده احتمالا با پرونده‌های شکایتی با رقمی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان روبرو شود که بدون شک حضور هر فردی در راس مدیریت باعث می‌شود تا مدیر عامل جدید پرداخت بدهی را متقبل شود.

با این وجود بعید هم نیست در مجمع باشگاه که با حضور نفرات وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود، استقلال تا پایان فصل جاری با سرپرستی کار خود را پیش ببرد و خلیل زاده همچنان در راس کار باشد.

به هر ترتیب وضعیت مدیر عاملی استقلال فردا مشخص می شود و در این میان طبق اعلام عبدالرضا موسوی و علی فتح الله زاده اگر این نفرات برای مدیریت انتخاب نشوند احتمال دارد استعفای آنها روی میز وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد و در آن صورت باشگاه استقلال با حاشیه جدیدی مواجه شود و باشگاه به دنبال انتخاب اعضای جدید برای هیئت مدیره باشد.


بیشتر بخوانید: دیدار استقلال و ذوب آهن بدون تماشاگر برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا کریمی
۱۸:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
موسوی هرچی خرج استقلال کرده ...
بصورت وام سه ماهه با کارمزد بوده است درصورت دیرکرد روزانه ۵۰ میلیون جریمه میگیرد
خلیل‌زاده هم مث موسوی بافاکتور و دریافت کارمزد دارند هزینه میکنند
درصورتی‌که باید چندده میلیاردهم بدهند تا کنار استقلال مطرح میشوند واز تبلیغ رایگان استفاده میکنند
تمام تیره روزی های فوتبال مان باعث وبانی‌اش دخالت های نابجا درتمام تصمیم‌گیری‌ها وزارت ورزش است
فدراسیون وتیم ملی وآبی ها ...فدای تصمیم‌های‌ رنگی شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
یعنی چه ؟ هیچ مقام نیست که به این ریخت وپاش ها از بیت المال رسیدگی کند . دادستان ومدعی العموم یعنی چه؟
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
پرسپولیس بیشترازاستقلال بدهی داره.برانگو بودیمیر کالدرون وچندبازیکن ومربی دیگه.فتح الله زاده دیداستقلال کهکشانی شده وسالانه 200میلیاردبه این تیم داره تزریق میشه می خوادهرطورشده مدیرعامل بشه بمب بترکونه باپول بیت المال.
Netherlands
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
پرسپولیس ازاستقلال بدهکارتره منتهاتوبوق کرنانمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
چرا همیشه خبرهای منفی ، بدهکاری، حاشیه ، در مورد استقلال هست ولی پرسپولیس نه ؟؟؟چونکه همیشه اونجا گل بلبل هست ، حاشیه نداره ( استوکس .. طارمی .شجاع خلیل زاده ..سیدجلال حسینی . ) بدهکاری نداره ( برانکو.. . کالدرون .. )
آخرین اخبار