جانشین پوگبا در منچستر مشخص شد

نایب رئیس باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد پس از جدایی پوگبا، هافبک یوونتوس را جذب کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نایب رئیس باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد پس از جدایی پل پوگبا در پایان فصل، آرون رمزی را جایگزین او کند.  

پوگبا می‌تواند در پایان فصل و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، منچستر یونایتد را ترک کند و پس از چهار سال به تورین بازگردد تا به یوونتوس بپیوندد. پل پوگبا همچنان علاقه‌مند به ترک اولدترافورد و به دنبال چالشی جدید است و به احتمال قوی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.  

بازیکن فرانسوی شیاطین سرخ در تابستان سال گذشته، تمایلش برای جدایی از منچستر یونایتد را علنی کرد و قصد داشت از این تیم برود، اما سرانجام مسئولان باشگاه او را راضی کردند برای یک فصل دیگر به کارش در منچستر یونایتد ادامه دهد.  

در حال حاضر تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس جدی‌ترین مشتریان پوگبا هستند. طبق گزارش رسانه ایتالیایی توتو اسپورت، یوونتوس برای جذب هافبک ملی پوش فرانسه شانس بیشتری دارد و تورینی‌ها مشتاق بازگرداندن این بازیکن به تیمشان هستند. در این گزارش گفته شده آرون رمزی می‌تواند برای نهایی شدن این انتقال مورد استفاده قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: ماتا به دنبال انتقام شکست تلخ نیم فصل اول برابر واتفورد


آرون رمزی در تابستان و در حالی که بازیکن آزاد بود، به یوونتوس پیوست و در فصل جاری هم نمایش قابل قبولی داشته است.   

یوونتوس امیدوار است که با قراردادی متشکل از آرون رمزی و ۸۳ میلیون پوند، بتواند باشگاه انگلیسی را برای انتقال پوگبا به تورین راضی کند.  

پیش از این و در زمانی که سر الکس فرگوسن هدایت منچستر یونایتد را برعهده داشت، سرمربی کار کشته شیاطین سرخ خواهان جذب آرون رمزی شده بود و اکنون اد وودوارد قصد دارد پس از جدایی پوگبا، رمزی را به منچستر یونایتد بیاورد تا این هافبک ولزی جای خالی پوگبا در خط میانی منچستر یونایتد را پر کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار