مقابله با کرونا از خدمات غیر حضوری برق تا تعطیلی سفر‌های جمعی راهیان نور

برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس تدابیر ویژه‌ای در استان مرکزی اندیشیده شده است.

مقابله با کرونا از خدمات غیر حضوری برق تا تعطیلی سفر‌های جمعی راهیان نور گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس تدابیر ویژه‌ای از خدمات غیر حضوری برق تا تعطیلی سفر‌های جمعی راهیان نور خصوصا در استان مرکزی اندیشیده شده است.

خدمات غیر حضوری شرکت برق در استان مرکزی

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اعلام کرد: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات غیر حضوری به مشترکان انجام می‌دهد.

تعطیلی سفر‌های جمعی راهیان نور

برای پیشگیری از شیوع کرونا همچنین سفر‌های راهیان نورهم تا اطلاع ثانوی متوقف شد

طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به سازمان‌های نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های کشوری برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی زائرین عزیز راهیان نور مقرر شد سفر و اعزام‌های گروهی راهیان نور برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس به هر نحو تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

بدیهی است یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین یادمان‌های دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر آمادگی لازم را برای پذیرش سایر زائرین و مسافرین دارند.

تعطیلی مراکز زیر نظر بهزیستی

روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی هم اعلام کرد: به منظور پیشگیری از بیماری‌های تنفسی و واگیردار و همینطور مراقبت در برابر ویروس کرونا تمامی مهد‌های کودک، مراکز توانبخشی روزانه، انجمن‌ها و جامعه‌های معلولین در سراسر استان تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌گردد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.