شهروندان یزدی نگران کمبود ماسک نباشند

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی استان یزد گفت: در دو روز آینده ماسک به تعداد نیاز استان در داروخانه‌ها و مراکز فروش کالا‌های پزشکی عرضه می‌شود.

سید محمد رضا آقایی میبدی رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: در استان یزد با هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شده در دو روز آینده ماسک و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده به تعداد نیاز استان و بر اساس قیمت مصوب در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

او گفت: در سطح استان یزد تیم‌های بازرسی تشکیل شده که هرگونه تخلف و گران فروشی را رصد کنند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی شود.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی یزد بیان کرد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی، موارد را با تلفن ۱۲۴ و یا با اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به شماره ۳۷۲۶۹۹۱۰-۰۳۵ در میان بگذارند.

آقایی ادامه داد: شهروندان با رعایت بهداشت فردی و توجه به نکات آموزشی که پزشکان توصیه می‌کنند، از گسترش  ویروس کرونا جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.