مستندات باشگاه سپاهان درباره لغو دیدار این تیم مقابل پرسپولیس

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان از ارائه مستندات درباره زمان ورود این تیم اصفهانی به ورزشگاه نقش جهان در بازی با پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک قلیچ خانی مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره برگزار نشدن بازی این تیم برابر تیم پرسپولیس و اینکه این بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام خواهد شد، اظهار کرد: من به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذاریم، اما ما طبق قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال، مستندات خود را ارائه می‌دهیم. امیدوارم کمیته انضباطی رای عادلانه‌ای بدهد.

قلیچ خانی درباره اینکه بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس همیشه حاشیه دارد، بیان کرد: به نظرم حاشیه‌ به خاطر بی تدبیری مسئولان است. اگر یک مقدار تدبیر بود این ماجرا‌ها پیش نمی‌آمد. بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در فوتبال ایران مهم است. بهتر بود شرایط برابری برای هر ۲ تیم فراهم می‌کردند. بار‌ها نامه نگاری کردیم که در صورت امکان این بازی لغو شود و به یک زمان دیگری موکول شود. حتی حاضر بودیم بازی های ما فشرده‌تر شود تا در تقویم مسابقات مشکل ایجاد نکند.

او ادامه داد: مردم اصفهان برای برگزاری این بازی روز شماری می‌کنند. بعد از اینکه اعلام شد که این بازی بدون تماشاگر است هواداران واکنش‌ منفی نشان دادند. شرایط هتل محل اقامت سپاهان به صورتی بود که ما نمی‌توانستیم به بیرون از هتل برویم. قلعه نویی و کیانی با هواداران صحبت کردند، اما سد هواداران نشکست.

قلیچ خانی گفت: اگر شرایط مهیا بود ما زودتر از محل اقامت خود به ورزشگاه می‌رفتیم. حرکت ما به سمت ورزشگاه ساعت ۱۴ بود و بازیکنان آماده بودند و در لابی هتل حضور داشتند، اما شرایط مهیا نبود تا به ورزشگاه برویم.


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی درباره دیدار سپاهان پرسپولیس تصمیم می‌گیرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار