فراخوان دومین جشنواره فیلم برنا استان سمنان

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: فراخوان دومین جشنواره فیلم برنا استان سمنان ویژه فیلمسازان جوان استان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مصطفی مرادی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دومین دوره از جشنواره فیلم برنا استان سمنان ۲۰ فروردین ۹۹ است و فیلمسازان جوان می توانند آثار خود را به نشانی سمنان، بلوار ۱۷ شهریور، جنب شهرداری منطقه ۳، خانه جوانان استان سمنان، دبیرخانه جشنواره استانی فیلم برنا ارسال کنند.

او افزود: نمایش فیلم های دومین جشنواره فیلم برنا که سال گذشته با شرکت و استقبال فیلمسازان در استان برگزار شد برای دومین بار در هفته جوان برگزار می‌شود.

مرادی تصریح کرد : دومین دوره از این جشنواره با همکاری موسسه مردم نهاد جوانان هنرآفرینان مانا برگزار می شود و فیلمسازان در رده سنی زیر ۳۵ سال می توانند در آن شرکت کنند.

او ادامه داد :دومین دوره این جشنواره در دو بخش «ویژه» و «جوان خلاق» پذیرای آثار فیلمسازان فیلم کوتاه در سبک های مستند و داستانی است که در بخش ویژه جشنواره موضوعاتی از جمله ازدواج جوانان، آسیب های اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و در بخش جوان خلاق موضوعات آزاد در راستای مسائل جوانان مد نظر است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: اولین جشنواره عکس و فیلم برنا با همکاری انجمن سینمای جوانان استان در هفته جوان امسال با برگزاری اردوهای عکاسی و ساختن فیلم توسط فیلمسازان برگزار و در آخر از برگزیدگان آثار تجلیل شد.

او  اظهار داشت: معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هر سال همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) که با عنوان هفته جوان نام گذاری شده است با همکاری سازمان های مردم نهاد جوانان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله جشنواره سرآمدان جوان را برگزار می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.